Set og læst i uge 48, 2015

Forretningsmodeller, det knapt så åbne internet, Google og AMP samt noget om browsers. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 47, 2015.

Forretningsmodeller, det knapt så åbne internet, Google og AMP samt noget om browsers. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 47, 2015.

Læs/se resten →

Set og læst i uge 47

Bedste databrug, static-generatorer, farvel kodeord, fremtidsrapport og masser af design. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 47, 2015.

Bedste databrug, static-generatorer, farvel kodeord, fremtidsrapport og masser af design. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 47, 2015.

Læs/se resten →

Set og læst i uge 46

Apple og design, den tredje bølge, kunstig open source-intelligens og API’er. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 46, 2015.

Facebooks nye Notify-app, Apple og design, den tredje bølge, kunstig open source-intelligens og API’er. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 46, 2015.

Læs/se resten →

Set og læst i uge 45

Facebook nyheds-app, statiske hjemmesider, tegnefilm om Steve Jobs, balance i design og nye developer tools. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 45.

Facebook nyheds-app, statiske hjemmesider, tegnefilm om Steve Jobs, balance i design og nye developer tools. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 45.

Læs/se resten →

Set og læst i uge 44

Website performance, ny Facebook-søgning, mobilsøgning er størst, virtual reality og kryptering til journalister. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 44.

Website performance, ny Facebook-søgning, mobilsøgning er størst, virtual reality og kryptering til journalister. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 44.

Læs/se resten →

Set og læst i uge 43

Små UX-tips, material design hos Google, skrifttypesøgning og NYTimes Virutal Reality. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 43.

Små UX-tips, material design hos Google, skrifttypesøgning og NYTimes Virtual Reality. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 43.

Læs/se resten →

Set og læst i uge 42

Storytelling-tools, wearables, 5G, kommentarer på vej ud og højopløselige skærme. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 42.

Storytelling-tools, wearables, 5G, kommentarer på vej ud og højopløselige skærme. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 42.

Læs/se resten →

Set og læst i uge 41

Okay annoncer, adblocking i apps, speedy mobil-web, nye devices fra Microsoft, Apple-ring-rygter, Facebook Reactions og 3D-malebøger. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 41.

Okay annoncer, adblocking i apps, speedy mobil-web, nye devices fra Microsoft, Apple-ring-rygter, Facebook Reactions og 3D-malebøger. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 41.

Læs/se resten →

Set og læst i uge 40

AdBlock fravælger ansvar, Apple vs. Google, nye Facebook-noter og masser af design. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 40.

AdBlock fravælger ansvar, Apple vs. Google, nye Facebook-noter og masser af design. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 40.

Læs/se resten →

Set og læst i uge 39

The Washington Post kaster sig over Facebook, sådan arbejder Facebook med design og lidt om det nye i iOS9 (bl.a. annonce-blokering). Her er noget af det, vi er faldet over i uge 39.

The Washington Post kaster sig over Facebook, sådan arbejder Facebook med design og lidt om det nye i iOS9 (bl.a. annonce-blokering). Her er noget af det, vi er faldet over i uge 39.

Læs/se resten →