Set og læst i uge 40

AdBlock fravælger ansvar, Apple vs. Google, nye Facebook-noter og masser af design. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 40.

AdBlock fravælger ansvar, Apple vs. Google, nye Facebook-noter og masser af design. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 40.

Læs/se resten →

Set og læst i uge 39

The Washington Post kaster sig over Facebook, sådan arbejder Facebook med design og lidt om det nye i iOS9 (bl.a. annonce-blokering). Her er noget af det, vi er faldet over i uge 39.

The Washington Post kaster sig over Facebook, sådan arbejder Facebook med design og lidt om det nye i iOS9 (bl.a. annonce-blokering). Her er noget af det, vi er faldet over i uge 39.

Læs/se resten →

Set og læst i uge 38

Spotify og data, hurtige artikler, designværktøjer og bag om Mario og game-design. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 38.

Spotify og data, hurtige artikler, designværktøjer og bag om Mario og game-design. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 38.

Læs/se resten →

Set og læst i uge 36

Slut med squares på Instagram, Apple Watch-erfaringer, BBC og design, Kremlin redesigner og sådan virker DNS. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 36.

Slut med squares på Instagram, Apple Watch-erfaringer, BBC og design, Kremlin redesigner og sådan virker DNS. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 36.

Læs/se resten →

Set og læst i uge 34

Internettet er ved at dø, Facebook vs. Medium, redesign med indhold i centrum og emoji-mosaikker. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 34.

Internettet er ved at dø, Facebook vs. Medium, redesign med indhold i centrum og emoji-mosaikker. Her er noget af det, vi er faldet over i uge 34.

Læs/se resten →